Suomeksi På Svenska Русский

Yritys

Missiomme

Hetki jolloin ihosi muuttui. Pysyvästi.

Kun Dermalogica kohtaa ihon, ihon terveys uudelleen määritellään. Dermalogica on sekä ihonhoidon ammattilaisten että kuluttajien ykkösvalinta maailmanlaajuisesti. Miksi? Koska olemme olleet sitoutuneita saavuttamaan tuloksia ihonhoidossa jo yli 25 vuotta. Teemme tämän koulutuksen, innovaation ja ammatillisten suositusten avulla, emme mainostamisen, röyhelöisten pakkausten, tyhjien lupausten tai ylimainonnan avulla.

Koulutus ensin.

Dermalogican tarina alkoi vuonna 1986, mutta muutoksen voima alkoi Los Angelesista noin vuonna 1983. Iso-Britanniassa ihoterapeutiksi opiskellulle Jane Wurwandille Amerikkalainen ”esteettinen” toimiala oli jotakin uutta. Hän pisti merkille, että jatkuvaa iho- ja vartaloterapia-alan koulutusta ei juurikaan ollut Yhdysvalloissa. Hänen koulutuksensa oli ollut kattava ja vakavasti otettava, Yhdysvaltalaiset opiskelijat saapuivat alalle pätevien lupien kera, mutta silti alikoulutettuina ja kaiken lisäksi aliarvostettuina.

Jane pisti koulutuksensa alkuun avaamalla pienen luokkahuoneen Marina del Rey:ssa, Kaliforniassa. Yrityksen toiminimeksi tuli The International Dermal Institute (IDI). Hän kutsui koulutettuja ihoterapeutteja koulutukseen, jotta he pääsisivät käsiksi kilpailun kannalta äärimmäisen tärkeisiin jatko-opintoihin. Tänä päivänä IDI:tä pidetään huippu arvostettuna jatko-opintona iho- ja vartaloterapia-alalla, opintoja voidaan suorittaa yli 40 eri paikassa maailmanlaajuisesti.

Dermalogican alullepano.

Opetettuaan IDI:ssä Jane pian havaitsi, että mikään tuotelinja ei noudattanut hänen periaatteitaan siitä, kuinka ihon terveys pitäisi aina olla etusijalla, ei ”kauneus”. Hän siis kehitti oman tuotesarjansa. Näin syntyi Dermalogica vuonna 1986. Janen visio oli selkeä: tuotesarja joka ei sisällä yleisimpiä ärsyttäviä ainesosia tai ainesosia, jotka saattavat aiheuttaa epäpuhtauksien puhkeamista (esimerkiksi lanoliinia, SD alkoholia, mineraaliöljyä, keinotekoisia värejä ja tuoksuja.) Tuotteet parantavat ihon terveyttä ja ovat saatavilla ainoastaan päteviltä ihoterapeuteilta, jotka ovat opiskelleet International Dermal Institute:issa.

Merkkinä Dermalogica välittömästi horjautti vallitsevaa käsitystä kauneudesta ja glamourista tekemällä ihonhoidosta terveydellisen seikan, sen sijaan että se olisi kosmeettinen asia. Poistimme yleisimmät ärsykkeet ainesosalistasta ja sen tekemällä lisäsimme voimakkaan uuden elementin merkin identiteettiin: ammattilaisen ihoterapeutin erikoistunut asiantuntemus.

Silloin, kuten nytkin, kaikki tuotteemme ovat valmistettu Yhdysvalloissa, emme ole koskaan osallistuneet eläinkokeisiin ja Dermalogica tuotteita myydään vain siellä, missä ihoterapeutit käyttävät ammatillista harkintaa ja ammatillisia tuotteita. Vähän yli 20 vuodessa Dermalogicasta on tullut ympäri maailmaa työskentelevien ihonhoitoalan ammattilaisten ykkösvalinta. Dermalogican tuotteita suositellaan enemmän kuin mitään muuta markkinoilla olevaa tuotetta.

Dermalogica on yksityisesti omistettu yhtiö (emme ole kauneus konsernin, rahoittajan tai minkään vastaavan omistuksessa), joka toimii koulutuksen ja tutkimuksen varassa. Olemme ylpeitä edelläkävijyydestämme. Olemme laajentuneet vaatimattomasta putiikista Marina del Rey:ssa nykyiseen 145 000 neliömetrin pääkonttoriin Los Angelesissa (ja noin 50 eri kohteeseen maailmanlaajuisesti). Emmekä ole horjuneet alkuperäisestä ihonhoitovisiostamme tai ammattilaisuudestamme.

 

Tunne omat alueesi.

Se, että ymmärrät ihoasi on ensimmäinen askel ihosi elinikäiseen terveyteen. Aloita Dermalogica-ihoterapeutista: Koska heitä on yli 75 000, 48 eri maassa, sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää sellainen yllättävän läheltä.

Sinun Dermalogica-ihoterapeuttisi käyttää ainutlaatuista Face Mapping® -ihoanalyysia tulkitessaan ihoasi alue kerrallaan. Hän antaa sinulle kattavat ohjeet ihosi hoitoon, joita on mahdollista saada vain koulutetulta ammattilaiselta.

 

Emme ole kauniita.

(Emmekä hemmottelevia, tai ylellisiä.)

Olemme aivan liian kiinnostuneita ohjaamaan sinua uudelle tasolle ihonhoidossa! Meidän tuotepakkauksemme eivät ehkä ole sävy-sävyyn kylpyhuoneesi sisustuksen kanssa, mutta siihen voit luottaa, että olemme nähneet vaivaa, jotta ihosi saisi mahdollisimman korkealaatuisia tuotteita. Sen lisäksi voit olla varma, että emme käytä tuotteissamme suosittuja ”kauneus” aineksia kuten mineraaliöljy, lanoliini, keinotekoiset värit ja tuoksut tai muut halvat täyteaineet. Toki niitä on helppo käyttää, mutta ne ovat yksinkertaisesti huonoja iholle. Sen sijaan käytämme ainesosia joiden tiedämme toimivan – itsevarmuutemme perustuu ammattilaisiin ympäri maailmaa, jotka käyttävät tuotteitamme päivittäin hoitoloissaan siksi, että he saavat niillä aikaan tuloksia.

Nyt, kun tiedät meidän tarinamme, on aika tutustua oman ihosi tarinaan. Koe sivuillamme tehtävä Speed MappingSM, jonka avulla saat hoito-ohjeet, jotka muuttavat ihosi terveyden, pysyvästi!